Ana içeriğe atla

Kişisel gelişmeyi bırakarak kişisel geliştim.

Selam!
Bir şeyler söylemeye geldim.
Yıllardır kişisel gelişimle ilgilenirim. Kuantum dişünce, nlp, empati, çekim yasası, reiki, yoga , meditasyon ... Ohoo ..
Bunların üzerine sürüsüne bereket kitap da hatmettim
Pozitif düşünmeyi öğrenmeye çalıştım.
Zihnimi boşaltmaya çalıştım.
Olumlama , imgeleme yapmayı öğrendim.
Kendimi bunu yaparım bilmem ne diye gazladım .
Bir dönem ‘the secret ‘ kafasına bile girdim.
Liseden beri uğraşıyorum böyle şeylerle. Yani yaklaşık 10-11 senedir.
Sonuç mu ?
Artık her yere ışık saçıyorum, her şeyin olumlu yönünü görüyorum , hep pozitif hayatımda hep güzel şeyler oluyor. Ohh ! Demeyeceğim tabi ki.
I-ıı yok. Vallahi bu saydıklarımın hiçbiri olmadı. Olmadığı gibi daha da beter oldum!
Pozitif düşünemedikçe kendimi suçlu hissettim. Çünkü bu kitaplar, videolar başıma gelen her şeyi benim düşüncelerimin çektiğini söylüyorlardı. Aklıma negatif bir şey gelince kendime kızıyordum.
Sanki hep mutlu olmam gerekiyordu. Ne olursa olsun mutlu. Mutsuz olunca da kendime kızıyordum.
Bütün bunlar bir yük bindirdi sanki omuzuma .
O yüzdeeeeenn ..
İşte şu anda hepsini bırakıyorum !
Bundan sonra üzüleceğim, sevineceğim, ağlayacağım, güleceğim, olumlu da olumsuz da düşüneceğim. Kızacağım da .. Oh be ! Oh !
Hepsi benim duygularım ya.
Hayat bu be!
Tek bir şeyle olur mu ?
Cennet mi burası hep mutlu olacağım.
Mutsuz da olacağım bal gibi oh !

Yorumlar

  1. Kendi doğrun, kendi düşüncen, kendi mutluluğun... En önemlileri bunlar bence canım. :)

    YanıtlaSil
  2. Kendin için yaşamak istediğini kendin belirlemelisin. Mutluluğa da mutsuzluğa da bu yoldan ulaşabilirsin.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba , Blog keşif etkinliğinden geliyorum.Sizi takibe aldım , bende bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
  4. Kendi farkındalığın olduğun sürece yaşadığın bir durumu illaki pozitife döndürmeye çalışmayacaksın. O duyguları derinden yaşadığın sürece kişisel gelişimin faydalarını görebilirsin:)
    Yazılarınızı takip edeceğim. Sevgilerimle, B.
    https://benirva.blogspot.com/2018/09/unutuyoruz-kendinizi-motive-ediyor.html

    YanıtlaSil
  5. Hep mutlu olmaya çalışmak daha zor zaten, akışına bırak ipleri çok salmadan yeter bence 3.3

    YanıtlaSil
  6. Valla inanın doğru yolu bulmuşsunuz tebrikler. Bu arada blogunuzu takibe aldım. Sizi de beklerim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

O-bu-şu

Bazen başka kafaların içinde olmak istiyorum. Yok yok mecaz değil. Mesela x kişisinin beyninin içinde ben olsam. ( yerinde olmak deniyor buna ya niye dolandırıyorsun ametist?) Acaba neler geçiyor düşüncesinden. Meraklı bir yapım var oradan geliyor herhalde bu istek. Bakın düşünsenize bir anda başka bir hayattasınız ! Tanıdığınız kişiler farklı , anneniz , babanız. (Yine dünyaya gelsem aynı annenin babanın evladı olmak isterim o ayrı da ) Arkadaşlarınız farklı. İşiniz. Sevgiliz hatta belki kocanız. Biraz iyi olurdu belki. Çünkü biz insanlar kendi sorunlarımızı kafamızda büyütüyoruz ya başka bir kişinin yerine geçip sonra geri dönsek belki küçük şeyler olduğunu anlarız. Kendini dışarıdan izlemek gibi yani. Gece olunca beynin çok farklı çalışıyor ya. Bir de blogu biraz karışık kullanıyorum; o anda neye kafayı yoruyorsam onu yazıyorum. Kusuruma bakmayın artık. Zira kafamın içindeki labirent bazen tek viraj bazen dolanbaçlı.

Mim mam mum

Merhaba ! Berfçe beni mimlemiş, çok da keyifli bir mim o halde başlayalım. 1-Okuduğun en güzel kitap hangisi? Olasılıksız’ı çok seviyorum ama bin muhteşem güneş’i de çok severim karar veremedim. 2-Gelmiş geçmiş en duygu yüklü şarkı hangisi ?  * Benim için enrique iglesias -hero ve 3 doors down- here with you. 3Etkisinden çıkamadığın defalarca izlediğin bir film var mı varsa hangisi? * Hiçbir zaman filmlere o kadar anlam yükleyemedim malesef. Yok yani :) 4-Bir renk olsan hangisi olurdun ?  * Lacivert olurdum bence. Çünkü çok kararsızım heran her şey değişebilir benim için. Lacivertte içinde bir çok renk barındırıyor gibi gelir bana o yüzden :)  5-Karşı cinste aradığın en önemli 3 özellik ?  * Zeka, anlayış, sadakat.  6-En beğendiğin yabancı dizi ?  Dizilerle de pek aram yok ama üniversite birinci sınıfta bir kore dizisi olan city hunter izlemiştim, çok beğenmiştim bu olabilir.  7-Karşı cinste gördüğünde hemen soğuyabileceğin davranış ?  * Kesinlikle özgüvensizlik. 

Kafamda deli sorular -1 ( neye göre seviyoruz? )

Hayatımızda kullandığımız bir sürü fiil var. En çok anlam yüklediğimiz de yukarıda yazdığım. Yok yok ! Öyle sadece sevgiliyi sevmekten bahsetmiyorum. O zaten buluttan düşen yağmura tutunup aşağı inmek gibi bir his. Çok özgür. Oldukça hafif. Derdim kelimeyle. Kimi sevip kimi sevmiyoruz acaba? Yani neye göre seçiyoruz bu kelimeyi yüklediğimiz insanları. Hiç görmedim bir grafik çizip bu taraftakiler sevdiklerim bu taraftakiler sevmediklerim diyen. Kimse yemek tarifi gibi anlatmıyor bunu. Az sadakat, bolca sabır vs diye. Eee .. nasıl oluyor o zaman neye göre ? Pragmatik miyiz , bize yararı olana mı gidiyoruz sadece. Hoşumuza giden bir şey yapınca tamam, yapmayınca yok olmadı diyoruz. Eee , hani herkesi olduğu gibi kabullenmek ? Vallahi yapamıyoruz. Aileniz dışında kimseyi olduğu gibi kabul edemiyoruz (bazen onları bile edemiyoruz) Hadi uydu diyelim kafamızdaki listenin bütün maddelerine oldu bu diyoruz. O zaman da asıl soru çıkıyor meydana.; Ne oluyorda vazgeçiyoruz o insan