Ana içeriğe atla

Mim mam mum

Merhaba !
Berfçe beni mimlemiş, çok da keyifli bir mim o halde başlayalım.

1-Okuduğun en güzel kitap hangisi?
Olasılıksız’ı çok seviyorum ama bin muhteşem güneş’i de çok severim karar veremedim.

2-Gelmiş geçmiş en duygu yüklü şarkı hangisi ? 
* Benim için enrique iglesias -hero ve 3 doors down- here with you.

3Etkisinden çıkamadığın defalarca izlediğin bir film var mı varsa hangisi?
* Hiçbir zaman filmlere o kadar anlam yükleyemedim malesef. Yok yani :)

4-Bir renk olsan hangisi olurdun ? 
* Lacivert olurdum bence. Çünkü çok kararsızım heran her şey değişebilir benim için. Lacivertte içinde bir çok renk barındırıyor gibi gelir bana o yüzden :) 

5-Karşı cinste aradığın en önemli 3 özellik ? 
* Zeka, anlayış, sadakat. 

6-En beğendiğin yabancı dizi ? 
Dizilerle de pek aram yok ama üniversite birinci sınıfta bir kore dizisi olan city hunter izlemiştim, çok beğenmiştim bu olabilir. 

7-Karşı cinste gördüğünde hemen soğuyabileceğin davranış ? 
* Kesinlikle özgüvensizlik. 

8-Gelmiş geçmiş en iyi türk dizisi ? 
* Yedi numara, bizim aile de olabilir. 

9- Bir yerden yüklü bir para kazansan o parayı naparsın? 
* Erkek arkadaşımın bütün borçlarını bitirir , evlenirim :D

10-Aşk her şeyi affeder mi? 
* Etmez.

11-Aşk mı gurur mu ? 
* Duruma göre değişir. Bazen fazla gurur da saçma geliyor bana ama aşk için de her şeyi yapmam. 

12-Evde yangın çıktı ve hemen çıkman gerekiyor. Kendinle birlikte neyi çıkartırsın? 
*Eşya olarak soruluyorsa bu soru; Telefonum ve söz yüzüğümü.

13-Şimdiye karar yaptığın en büyük çılgınlık nedir? 
* Vertigom olduğu halde rangersa binmek. 

14-En garip alışkanlığın nedir ? 
* Bunu bi postumda anlatmıştım:D 
Tatile gittiğim gün eğer erken gitmişsem güneş batarken denize girmem kazım giremezsem bütün tatilimin yağmurlu geçeceğine inanıyorum. 
Saç kaşıma sesinden nefret ederim. 
Yeni yıkanmış bir tabak da olsa içinde bir damla su görsem o tabağı asla kullanmam. 

Eğlenceli bir mimdi:) 
Berfce’ye teşekkür ediyor, bu mimi okuyan herkesi mimliyorum!
Kolay gelsin :) 






Yorumlar

  1. Canııım emeğine sağlık. Bayıldım :)

    YanıtlaSil
  2. ha haaaa borçlar, lacivert çok hoştuuuu. 3 doors down severim iyi rak :) bi de seni yeniden görmek güzel kiğğğğ :)

    YanıtlaSil
  3. Selamm :) Çok eğlenceli bir mimmiş gerçekten böyle dolu dolu. Ben de yapıyım o zaman :D Bu arada borçları kapatmak.. Bayıldım ahahah :)
    Sevgilerle ^-^

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

O-bu-şu

Bazen başka kafaların içinde olmak istiyorum. Yok yok mecaz değil. Mesela x kişisinin beyninin içinde ben olsam. ( yerinde olmak deniyor buna ya niye dolandırıyorsun ametist?) Acaba neler geçiyor düşüncesinden. Meraklı bir yapım var oradan geliyor herhalde bu istek. Bakın düşünsenize bir anda başka bir hayattasınız ! Tanıdığınız kişiler farklı , anneniz , babanız. (Yine dünyaya gelsem aynı annenin babanın evladı olmak isterim o ayrı da ) Arkadaşlarınız farklı. İşiniz. Sevgiliz hatta belki kocanız. Biraz iyi olurdu belki. Çünkü biz insanlar kendi sorunlarımızı kafamızda büyütüyoruz ya başka bir kişinin yerine geçip sonra geri dönsek belki küçük şeyler olduğunu anlarız. Kendini dışarıdan izlemek gibi yani. Gece olunca beynin çok farklı çalışıyor ya. Bir de blogu biraz karışık kullanıyorum; o anda neye kafayı yoruyorsam onu yazıyorum. Kusuruma bakmayın artık. Zira kafamın içindeki labirent bazen tek viraj bazen dolanbaçlı.

Kişisel gelişmeyi bırakarak kişisel geliştim.

Selam! Bir şeyler söylemeye geldim. Yıllardır kişisel gelişimle ilgilenirim. Kuantum dişünce, nlp, empati, çekim yasası, reiki, yoga , meditasyon ... Ohoo .. Bunların üzerine sürüsüne bereket kitap da hatmettim Pozitif düşünmeyi öğrenmeye çalıştım. Zihnimi boşaltmaya çalıştım. Olumlama , imgeleme yapmayı öğrendim. Kendimi bunu yaparım bilmem ne diye gazladım . Bir dönem ‘the secret ‘ kafasına bile girdim. Liseden beri uğraşıyorum böyle şeylerle. Yani yaklaşık 10-11 senedir. Sonuç mu ? Artık her yere ışık saçıyorum, her şeyin olumlu yönünü görüyorum , hep pozitif hayatımda hep güzel şeyler oluyor. Ohh ! Demeyeceğim tabi ki. I-ıı yok. Vallahi bu saydıklarımın hiçbiri olmadı. Olmadığı gibi daha da beter oldum! Pozitif düşünemedikçe kendimi suçlu hissettim. Çünkü bu kitaplar, videolar başıma gelen her şeyi benim düşüncelerimin çektiğini söylüyorlardı. Aklıma negatif bir şey gelince kendime kızıyordum. Sanki hep mutlu olmam gerekiyordu. Ne olursa olsun mutlu. Mutsuz olunca da

Kendimde Saptadıklarım

Geçenlerde bir mim yanıtlamıştım, kimdi hatırlayamıyorum buradaysa bir ses etsin :) Garip kişilik özelliklerimizi sormuştu yorum olarak yazmıştım ben de . Neler yazmıştım ? 1- Bir tabak yeni yıkanmış ve ıslaksa ya da içinde bir damla dahi su varsa o tabaktan bir şey yiyemem. 2-Saç kaşıma sesinden nefret ederim o yüzden beni çok iyi tanıyanlar yanımda saçlarını kaşımazlar. 3- Tatilin ilk günü erken gitmişsek ve o gün güneş batarken denize girmezsem bütün tatilimin yağmurlu  geçeceğine inanıyorum. Sonra düşündüm , bir öz eleştiri yapayım dedim başka neler var ve başladım sıralamaya. Bir kere düşüncelerden çok etkleniyorum, insanların düşüncelerinden yani bu kötü bir şey. Bunun dışında çok aceleci ve ayrıntıcıyım, bir yıl sonra olacak şeyin planını yapıyorum bazen ve bu huyum beni biraz yoruyor. Biri bana bir şeyi yap diye emir kipi kullanırsa kesin tersini yaparım. İstem dışı valla. Aşırı empati yapıyorum , sırf bu yüzden biriyle tartışınca kesin ben haksızımdır diyerek olayı k